Bestellen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Na betaling kom je op de downloadpagina. Hier kun je direct downloaden, maar we sturen je bestelling ook automatisch naar je e-mailadres.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Afhankelijk van je mailprovider kan het een paar minuten duren, maar in de meeste gevallen heb je binnen enkele seconden een downloadlink in je e-mail.

Ik heb niets ontvangen.

Dan zit die waarschijnlijk in je spambox. Dit gebeurt het vaakst bij Gmail. Kijk daar eerst. Toch niets ontvangen? Neem contact op met info@overeenkomsten.nl. Dan versturen wij je bestelling alsnog.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Neem contact op met info@overeenkomsten.nl. Dan boeken wij jouw bestelling om. Je ontvangt van ons een aangepaste factuur.

Ik heb een typefout gemaakt in mijn mailadres.

Geen probleem. Neem contact op met info@overeenkomsten.nl. Dan wijzigen wij je e-mailadres en sturen jouw bestelling alsnog toe.

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt betalen met iDeal, Paypal of je creditcard. Wij accepteren Mastercard, Visa en American Express. iOS-gebruikers kunnen afrekenen met Apple Pay. In België kun je Bancontact gebruiken.

Hebben jullie een veilige betaalomgeving?

Onze website beschikt over een SSL-certificaat. Je rekent af via de beveiligde omgeving van je bank, creditcardmaatschappij of Apple Pay.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Zodra we je bestelling verzonden hebben, sturen we de factuur altijd per mail samen met je bestelling. Factuur kwijt? Mail naar info@overeenkomsten.nl en we sturen hem opnieuw toe.

Bieden jullie achteraf betalen aan?

Nee. Ons systeem is zo ingericht dat je je bestelling pas ontvangt nadat je hebt betaald. Zo hoeven wij geen debiteurenbeheer te voeren en kunnen de kosten laag houden. Dit geldt ook voor zakelijke klanten.

Hoe kan ik mijn factuurgegevens wijzigen?

Je kunt die niet zelf wijzigen. Neem contact op met info@overeenkomsten.nl. Dan sturen wij je per mail een aangepaste factuur.

Gebruik

Kan ik een overeenkomst zelf aanpassen?

Jazeker. Het zijn algemene modellen die wij als word-bestand leveren. Je kunt altijd zelf uitbreiden, inkorten of teksten aanpassen. Zorg er wel voor dat je bij twijfel advies van een jurist vraagt.

Kunnen jullie mij helpen met aanpassingen?

Nee. Wij geven geen advies en helpen niet bij specifieke vragen. Daarvoor moet je naar financieel adviseur, jurist of misschien zelfs een advocaat.

De meeste vragen laten zich niet op afstand of per e-mail beantwoorden. Een specialist moet zich in jouw situatie verdiepen en daarom raden wij persoonlijk advies aan.

Kan ik een overeenkomst onbeperkt gebruiken?

Jazeker. Je bestelt bijv. een huurovereenkomst die je voor meerdere woningen aan verschillende huurders wilt gebruiken. Dan hoef je de overeenkomst maar één keer aan te schaffen.

Kan ik een overeenkomst gebruiken voor mijn klanten?

Jazeker. Veel van onze gebruikers zijn financieel adviseur of jurist. Zij gebruiken onze documenten als basis en passen die naar de situatie van hun klanten aan. Je mag documenten dus gebruiken om te adviseren, zolang je ze maar niet gebruikt om door te verkopen.

Wie is verantwoordelijk voor het gebruik?

Het gebruik van een overeenkomst en de gevolgen daarvan zijn jouw eigen verantwoordelijkheid. Bij twijfel over de toepasbaarheid in jouw situatie raden we je dringend aan een jurist te raadplegen.

Niet goed, geld terug

Hoe werkt jullie garantie?

Het kan zijn dat een overeenkomst ongeschikt is voor jouw situatie of niet aan je verwachtingen voldoet. Neem dan contact op met info@overeenkomsten.nl en geef je ordernummer door.

Wij storten het volledige aankoopbedrag terug. Je kunt je bestelling ook omruilen voor een ander document.

Hoe lang geven jullie garantie?

Je kunt binnen 14 dagen na aankoop zonder opgaaf van reden je geld terugvragen. Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wij storten direct terug. Een terugstorting is de eerstvolgende werkdag verwerkt. In de regel geldt dat als je met iDeal hebt afgerekend je de volgende werkdag het aankoopbedrag op je rekening terug hebt.

Hoe kan het dat ik mijn geld niet niet terug heb?

Een terugstorting wordt alleen op werkdagen in de nacht verwerkt, dus niet in de weekenden. Ten tweede zijn sommige banken net iets trager.

Het terugstorten van een creditcardtransactie kan wat langer duren. Dit komt doordat het via het systeem van de creditcardmaatschappij verloopt en die zijn (nog) niet zo snel als banken.

070-2136866

Op werkdagen van 9.00-22.00 u.

06-12427251

Stel je vraag via Whatsapp.

info@overeenkomsten.nl

Altijd dezelfde dag reactie.