Klacht hoge telefoonrekening
Je telefoonrekening is in jouw ogen te hoog. Je klaagt hierover en vraagt deze lager vast te stellen. Je moet zelf uitzoeken waar je de klacht moet indienen. Dat verschilt natuurlijk per aanbieder van mobiele telefonie en data.
Wat moet je zelf invullen
Deze brief biedt het juridisch kader. Inhoudelijk moet je het zelf aanvullen. Geef aan welk onderdeel te hoog is. Vergeet niet voldoende gegevens op te nemen over jezelf, zoals in ieder geval het (mobiele) telefoonnummer en je abonnement. Biedt aan om zodra je er uit bent alsnog te betalen, als je geen automatische incasso hebt.
Samenvatting
Bevat bepalingen over:
- Hoogte;
- Periode;
- Verzoek verlaging;
- Termijn.
Context
Je gebruikt dit document in de volgende situatie:
Soms is je telefoonrekening te hoog. Je kunt een klacht indienen bij jouw provider. In dit artikel leggen we exact uit hoe je die klacht kan indienen. Als je er niet uitkomt kun je deze klacht indienen bij de geschillencommissie voor deze branche: de Geschillencommissie Telecommunicatie.
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen.